torsdag 19. august 2010

Kvalsund Gartneri = ELSK!



Eg elskar blomar, planter og alt grønt og levande.
Både inne og ute, sukk!
Ikkje det at eg er velsigna med grøne fingrar, men gjer mitt beste,
 og ein lærer etter kvart òg?

Var ein tur på Kvalsund i dag,
og fikk meg ein tur på gartneriet.
Der hadde dei utehortensia til 125kr,
og det i den nydlegaste fargen som eg synest er perfekt til husfargen vår
(skulle til å skrive husfargen MIN, men kom på at eg er gift og han eig i huset mannen òg;)

Har fått den på trappa...når hausten kjem, skal den gravast ned i hagen.
Då kjem han att til neste år!


1 kommentar:

  1. heija =)

    Kjekt å sjå at du blogga du også :)
    Mykje inspirasjon og motivasjon en kan finne og få berre med nokre tastetrykk...

    Håpe alt e bra med deg og familia di =)
    Ønske deg alt godt for barseltida du e inne i.
    Nyt den. Den går so utruli fort, som du nok sikkert he fått erfare...

    God helg til deg å dine når ho kjem:)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails