torsdag 2. september 2010

Før & no

Vi tok over huset akkurat den helga Ingemann blei fødd.
Så då tok oppussinga til då han var baby.

Tenkte eg skulle vise nokre bilete frå korleis kjøkkenet såg ut før og slik det er no.


Før vegge kom ned



Etter veggen kom ned, såg vi det flotte blå kjøkkenet frå stua ;)
Etter mykje arbeid vart utsikta slik!





Dette var senga som pappaen min sov i då han var liten. No har eg gjort den om til ein liten benk som vi kan sitje å kvile på. Inge likar å leike på den :)

Kjekt å ha!

No skal eg trene!
Ha ein flott kveld vidare i sola :)

1 kommentar:

  1. ååå, så fantastisk ide med den gamle sengen du har gjort om til benk, det likte jeg kjempe godt..

    Flott måte å bruke et gammelt møbel på

    LOVE IT

    Skjønn tapet også..

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails