tysdag 2. november 2010

Englar...

Eller angels som det heiter på engelsk, er velkomne inn!


Systra mi sa, og ho har igrunnen rett i det, at teksta burde kunne lesast frå utsida slik at englane veit dei får kome inn. Men eg vel å tru at dei forstår det uansett om det står på døra eller ei ;) Det er berre utruleg koseleg!



Så må eg berre få vise den nydelegaste bomullsbryllaupsdagsgåva (phju!) vi fekk med forlovaren min! Eg vart så gla!! Har lyst å henge det opp! Eit bomullshjarte med teksta:

Magi finner du i de små øyeblikk
som lyser opp dagen.
Kunsten er å oppdage dem.

"Det er heilt sant", sa mannen min ♥

I dag fyller eg 29 år! Rart å tenke på....



...her er eg saman med lisje Malimor! Ho er som vanleg alltid ute etter å ta noko på kameraet!

Ha ein fin dag!

Her putrar adobo i kjelen og mor gler seg til middag!

♥klem♥

3 kommentarer:

  1. so koseli :)
    å grattis me dagen her også :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer! :)

    Har kjøpt kjøtt til adobo i dag, kanskje jeg kan lage det i morgå :)

    Ha en kjekke dag!

    SvarSlett
  3. Englar les nok både framleng og baklengs, tenkjer eg:)
    For ei flott gåve!
    Ha ein fortsatt fin dag, Hanne!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails