tysdag 16. november 2010

Ingen skikkeleg gang...

Då tyr ein til knaggar og knottar. Mellom to dører har eg beordra mannen i huset til å henge opp knottar. Kan sjølvsagt klare dette sjølv, men eg orka rett og slett ikkje. Så då sat eg og minstetrollet på ein stol og fortalde kvar knottane skulle vere. Han flira og humra medan han hang opp. Eg trur ikkje han forstod kvifor eg ikkje ville at alt skulle henge som asymmetri...det er ikkje alt ein kan forstå i denne verda! Men han fekk i alle fall hengt opp skyggelua si ;)


Då er det litt enklare å henge frå seg, for alle.


Hugsar du denne? Eg måla fyrste strøk for sikkert 2 mnd sidan, no er han ferdig. Desse kjøpte eg på Blomster og gåver i Fosnavåg i 2001, før eg flytta til Volda då eg skulle studere. Snart 10 å sidan gitt!



Resten av dagen skal nytast og med det; gjere minst mogleg!

♥klem♥


2 kommentarer:

  1. Skjønne hjerte-knagger :)

    ..Har litt av samme problemet selv.Har liksom ingen gang,så vi har ingen steder å henge fra ogg yttertøyet,bare et industri skap fra ikea. Også har vi en stige som kan funke som oppheng*ler*

    Ha en super fin dag

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. korr stilig det vart med knaggane da:)Kjempesøte var dei! Å veldig praktisk til både liten og stor...
    Nydeleg den du har mala.Flinke deg!!!
    Takk for kommentaren.

    Nyt dagen Hanne:)

    Klem Mette

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails