søndag 7. november 2010

Kjekt å verte eit år eldre!

Eg har verkeleg kosa meg denne veka, å bli 29 er slett ikkje verst!

I går hadde eg eit lite selskap der eg serverte berre søtt og godt
Håper alle hadde det kjekt. Malimor var så trøtt at ho sovna i armane mine då ho skulle rapast (les: rapast for 20. gong! Kunne høyrast ut som eg berre plukka ho opp så sovna ho søtt...det var ikkje slik;), å det har ho ikkje gjort sidan ho var nyfødd!




Her ser du ein liten del av det søte som blei servert, heimelaga sjokolademousse!



Mormor, ein sjølvskreven gjest



To hus til, no er det ei lysbygd og ikkje berre eit lyshus



Morgonte i min kopp



Morgonkaffe i Gardemann sin kopp



Malimor ville gjerne ha restar i dag

Takkar alle for flott lag og nydelege gåver!

Ha ein fin søndagskveld!

♥klem♥


2 kommentarer:

  1. Så koseleg å lese og sjå dei flotte bilda :)

    SvarSlett
  2. Kristin i Haugesund7. november 2010 kl. 11:41

    ååå så koselige lys hus :) eg ønske meg til jul :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails