tysdag 7. desember 2010

Siste vekene heime

Det er no ein dag mindre enn fire veker til eg skal på jobb.
Eg gler meg!
Men det gjer også at eg ny litt meir å vere heime å kose saman med småtroll 2 ♥
Eg må innrømme eg er lei å gå heime.
Ikkje lei av å vere heime med småtrollet,
men lei av å gå heime.
Det er kjekt å jobbe.
Det er kjekt å glede seg til å kome heim.
Men eg har trengt tida.

Det har vore eit fysisk tungt år 2010.
Januar starta med at eg måtte ikkje klarte å gå på jobb pga bekkenløysing.
Då låg eg heime, for eg klarte heller ikkje å site lenge om gongen.
Skulle eg ut av huset brude eg ta med meg krykkjene kvar gong,
men det gjekk ikkje dei gongane eg hadde med småtroll 1 ♥
Han ville gjerne gå som mamma til slutt *sukk*



Etter fødselen gjekk det framover.
Eg klarte å bere småtroll 2.
Eg klarte å gjere husarbeid.
Eg klarte å trene.
Det gjekk framover ♥
Så litt bakover, men framover att.

No ut i desember kjenner eg at eg er lei å vaske kle.



Lei å legge saman kle.



Men det er utruleg interessant å lese spesped!



Medan det også kan bli litt tungt og då blir notatane slik ♥
Har ikkje endra seg mykje frå vidaregåande gitt!



Eg har endeleg kjøpt album til småtroll 2!
Det har stått på lista mi sidan april *ler*

Sjølv om eg er lei alt dette,
så veit eg at alt må gjerast når eg jobbar òg.
Men når ein jobbar får ein ei annaleis kjensle av å vere gåen.
Den lengtar eg etter å syte av.
Nokon som forstår??

Men så har eg to yndige småtroll, som ofte gjer at eg blir sint og lei, men akk så søte og små!
I går var det julefest i barnehagen.
Tollmannen i huset kunne ikkje bli med,
så då var det eg og dei to små.
Vi hadde det så utruleg koseleg!
Dei som arbeidar i barnehagen er så kjekke!
Og dei andre foreldra er koselege å sitje å prate saman med.

 



Nissen kom og småtroll 1 hadde vrengt ansikt av skrekk *ler*
Heilt sant!
Men vi fekk to pakkar.
Og i dei pakkane var to vaskeklutar.
Ein til småtroll 1 og ein til småtroll 2.
Dette var nok til at småtroll 2 hadde the time of his life!
Og når vi kom heim og skulle gjere dei klar for natta var det jubel på badet då desse komprimerte figurane vart trylla om til vaskeklutar.
Til og med i dag tidleg kom han valsande inn på stua med desse to!
Det skal ikkje mykje til å glede dei små ♥

Eg elskar dei!





Småtroll 2 elskar forkleet sitt og vaskar gjerne benken i 10 minutt!



Småtroll 2 elskar å studere og studerar gjerne i 5 minutt!



No skal eg nyte dei siste vekene mine heime.
Eg skal også få inn ei spesped oppgåve ;)

Håper du har hatt eit fantastisk år som har gått både opp og ned.

♥klem♥


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails