søndag 2. januar 2011

2011 og kvardag

Berre innom for å ynskje alle eit godt nytt år.
I morgon byrjar kvardagen att, og eg skal tilbake på jobb ♥

Jippi!!!
Vi har kosa oss mykje i jula,
men no er både eg klar for jobb,
småtroll 1 er klar for barnehagen,
og trollmannen og småtroll 2 er klar for at vi skal gå ut døre på morgonen.

Kvardagar har vi mest av.
Kvardagar blir vi leidast av.
Men kvardagane lengtar vi etter når ferien er blitt lang.



Småtroll 2 har fått seg princesstiara ♥



Småtroll 1 storkosa seg nyttårsaften,
litt brannsår her og der, men berre i overflata ♥



Jula er ute av stua og januar er velkomen!
"No går vi mot sommaren", sa eg då eg tok ned juletreet.
Då lo trollmannen godt og sa det passa bra at eg sa det akkurat då den
verste haglbyga stod på!

Men vi går mot sommaren.
Sjølvom der er att to vintermånadar,
og våren ;)



Den søtaste ♥konkylien som småtroll 2 fekk i gåve av Sofie.
Ei potte som ventar på ei flott plante,
snart må eg vel på gartneriet ein tur.

Håper du er klar for arbeid,
det er eg!!


Og hugs;

No går vi mot sommaren!!

♥klem♥

1 kommentar:

Related Posts with Thumbnails