søndag 23. januar 2011

Helgekos

Dagane flyg avgårde.
Måndag og fredag.
Måndag og fredag.
Det er heilt hærleg med fredagskjensle!!

Vi skal inn i siste veka i januar.
Det merkast at kvar dag blir litt lysare.
Månadane flyg avgårde.

Vi har kosa oss denne helga.
Tanta til trollmannen feira 40årsdag og eg prøvde meg på ein
honning og pinjekjernepai for fyrste gong.
Litt risikabelt når eg skulle gi den bort,
men pytt, pytt.



Den ser ikkje all verdens ut!
Ser faktisk litt nasty ut,
men den var søt og god!
Oppskrifta fann eg i Kamille.



Resten av helga har vi kosa oss med morgonte...




...teke mange bilete....



Og skal nyte den siste dagen,
før det den siste veka i den fyrste månaden tek til.

Kjenner du at dagane blir lysare?
Det gjer eg!


♥klem♥

4 kommentarer:

  1. For et hærli familiebilde! :)

    SvarSlett
  2. Hei Hanne:)

    Ja, dagane flyg med rekordfart!!!!
    Men heldigvis vert dei lysare og dermed lengre:)))
    Lengter etter våren...
    Har faktisk sett litt flygande innsekt ute dei siste dagane.Det er vel eit teikn på kva vi har i vente♥

    Koselige bilder av familia****

    Ønsker deg ein fin mandag.

    Klem Mette.

    SvarSlett
  3. Hei igjen Hanne ☺

    Ta deg ein tur innom bloggen min:)
    Noko der frå meg til deg ♥

    Ha ein fin tirsdag!!!

    Klem Mette.

    SvarSlett
  4. Spennande pai! Mon tru om eg skal prøve på det ein gong:) Ei fin veke til deg!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails