laurdag 26. februar 2011

Epletårn!

Dette biletet tikka inn på telefonen min i dag.
Eg syntes det var så søtt at eg spurte systra mi om løyve til å dele tipset!





Eit tips til godt pålegg: avokado og skinke!
Avokado har ikkje mykje smak og kan vere god erstatning for smør eller majones.
Småtrolla her i huset likar det godt!
Mykje godt feitt, og så skal ein visst få fin glans i håret ;)
Saman med eit glas o'boy.
Så må eg vise eit lite klipp av den klomsete meg:



Nyvaska golv og avokadoskal feil veg.
Typisk meg!



Eg må også meddele at eg har blitt tante!
Ei lita prinsesse
Denne hortensiaen var til dei nybakte foreldra.



♥bokstavar med eple til deg frå meg

Ha ein fin laurdagskveld!

♥klem♥

1 kommentar:

  1. Hei Hanne.

    Gratulerer som tante♥
    Skjønn Hortensia til foreldra du har kjøpt!
    Er då mi favorittplante...
    Klempestilig med "eplefatet";)

    Kos deg i helga og takk for kjekke ord hos meg☺

    klem Mette.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails