måndag 6. juni 2011

Om berre ting vart som det sku'

No har eg hatt ei litt ufrivillig bloggrunde.
Ikkje at det ikkje er kjekt med bloggrunder,
men eg sit i treningskle og ventar.
Småtroll 2 har sove i nesten ein time.
Eg hadde håpa at trollmannen skulle kome heim til å legge småtroll 1.
Det er det eg ventar på.
At trollmannen skal kome frå jobb.
Men slik er det med 24-timersvakter.
NAFvakt.
Folk flest har problem med å få start på bilen når dei skal heim frå jobb.

*huff*

No er eg lei.
Har ikkje lyst på trening heller.
Ikkje det at eg hadde lyst i utgangspunktet,
men motivert nok til å få på meg kleda.
No er her null motivasjon.
Småtroll 1 kosar seg i badekaret
Eg høyrer han.
Leikar som berre det.
Han håper sikkert at eg ikkje skal kome å seie at no er badetida over.

Men snart må eg det.
Då har sikkert ikkje trollmannen kome frå utrykning.
Men han kjem sikkert.
Då er det ikkje sikkert eg køyrer for å trene.

Kanskje?

Litt syting må til!
Takk for at du las min klagesong ;)



Medan biletet lasta seg opp var småtroll 1 ferdig å bade.
Eg møtte eit søkk igjennomvått bad.
Vatn overalt.
Ein gut som var overtrøtt.
Men no er han òg i seng.
Det er vel ikkje lenge før eg er der sjølv.

♥klem Hanne♥

4 kommentarer:

  1. Heilt greit med litt klagesong:)Det viser berre at du er normal i ein normal kvardag i ei normal familie;)
    Herleg den puta med fam.bilde!!!
    Kos deg resten av dagen med eller uitan trening...
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. det kjedeligste er å vente. det er rett og slett bare kjedelig. herlig familiepute! og måtte le da jeg hørte at det er enda et barn som sover på gjesterom!

    SvarSlett
  3. Nei, ting blir vel ikke alltid som man har tenkt.. Men "klagesangen" din gjorde at jeg fant bloggen din! Koselig! :)

    Ha en fin kveld -med eller uten trening! ;)
    -Mari

    SvarSlett
  4. Jeg synes det var en fin klagesang, jeg! :)
    Ikke alltid det går som smurt... kanskje du får trent i morgen? :)
    Takk for koselig kommentar!
    Klem
    Lise

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails