onsdag 20. juli 2011

Prikken over i'en er på plass!

Då er endeleg sofaen på plass!


Kjennes ut som vi har milevis med boltreplass.



Her skal småtroll 1 få kose seg i ein krok,
medan småtroll 2 herjar i en anna krok.
På kvelden skal eg strekke meg over heile!


For deg som ikkje veit korleis gamle sofaen såg ut.


Den nye er så rein og glatt!
Eg har alle reie spruta vatn på katten då han prøvde å ta seg til rette.
Eg skal i alle fall gjere mitt for at det skal ta lang tid før den nye ser ut som den gamle.



Her ser du ikea-hylla som har kome på plass.
Den gjer slik at vi får ei kjensle av gang,
bak den er nemleg ytterdøra.




Ludvik fekk sove i stolen,
som har fått nytt trekk,
som burde vore stroke,
som eg ikkje kjem til å gjere.

No skal eg nyte kvelden på nyesofaen!

Har du noko nytt?

♥klem Hanne♥







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails