torsdag 4. august 2011

Kven er du?

Kven er du som les bloggen min?
I ei veke no har eg hatt lukka blogg.
Eg fekk ei kjensle av at ej skreiv berre for meg sjølv,
utanom Mette, med den flotte bloggen FjellRomantikk,
 som alltid legg at ein koseleg kommentar

Eg ser eg har hatt over 10 000 treff,
men det kan vere eg som har vore her så mange gongar.
Ikkje det at eg forventar eller trur at mykje folk er innom her,
men det hadde vore kjekt å fått litt respons.

No er eg heilt ærleg.
Får eg ikkje respons kan eg likså godt lage ei biletmontasje til veggen min ;)
Eg skriv blogg fordi eg likar det.
Eg synest bloggen min er koseleg, eg.
Hadde eg ikkje syns det, hadde han ikkje vore min blogg ;)

Dette er ikkje fisking etter komplement,
slik som små born som vil bli sett og seier "Sjå kor stygt eg teiknar då".

Eg er lei av meg.
Eg vil vite kven du er!

Nokre har gjeve tilbakemeldingar om at det er vanskeleg eller tungvindt å legge att kommentar.
Det kan det vere.
Dersom du ikkje har blogg, vel du anonym og set namnet ditt under.
Dersom du ikkje vil skrive namnet ditt under, kan du unnlete det, men må forstatt velje anonym.
Når du skal publisere kommentaren din, kan det hende du må trykke opp til 3-4 gongar.
Det må ofte eg når eg legg att kommentarar.

Så?
Kven er du?
Kvifor les du bloggen min?
Kva likar du best å lese om på bloggen min?

Eg let dette innlegget stå ei stund.
Eg har meir enn nok å gjere og startar på jobb igjen måndag.
Skal prøve å måle så mykje eg kan til då,
både ute og inne.


Legg ved eit knips av småtroll 2 som har stole plassen til småtroll 1.
Skive med sylte og drømmehagen.
Ja, her i huset ser ein tv når ein et ;)

Ha ein fin sommar vidare!

♥klem Hanne♥


15 kommentarer:

  1. Heisann!

    Du må no ikkje slutte å blogge! Det e so kjekt å sjå kor triveleg de har det!

    ;)

    SvarSlett
  2. Ej lese bloggi din. Ekje so flinke å kommentere, men ofte innom å kosa mej m den:)

    Monica:)

    SvarSlett
  3. Heisann!!

    Dette er faktisk første gang jeg er innom deg! Jeg fant bloggen din hos NIB, og jeg ble litt nysgjerrig når jeg så tittelen på innlegget ditt. Jeg føler mye det samme som deg! Jeg har hatt bloggen min siden slutten av april i år, og har straks 5000 treff, men det er jammen ikke mange kommentarer!!

    Jeg VET mange kjente leser bloggen min via facebook og mange kommenterer muntlig til meg når vi treffes eller på linken jeg har fra facebook til bloggen.

    Jeg føler at jeg har gjort alt "riktig" i henhold til boka. Jeg har lagt igjen kommentarer hos andre, jeg liker alle "de store", jeg forsøker å være med, men jeg føler ikke helt at jeg klarer det.. Jeg når liksom ikke middels opp på treet en gang..

    Takk for at du postet dette innlegget! Jeg tenker helt likt som deg!!

    Lykke til videre med bloggingen!

    SvarSlett
  4. Hei! Aller først; tusen takk for koselig besøk på bloggen min og at du la deg til som følger:)
    Ja, det er absolutt noe å kjenne seg igjen i, det du skriver. Jeg startet bloggingen mest som en slags dagbildebok for meg selv, men veien har blitt litt til etterhvert. Når jeg poster innlegg kan jeg ha rundt 200 treff på en dag, men ikke mange kommentarer...og det er jo gjerne en grunn til at folk leser-jeg velger å tro at de har en slags interesse av det. Og selv om det naturligvis er helt frivillig, er det alltid hyggelig når noen sier at de har vært innom.

    Det er klart det er mest stas å kommentere på de store bloggene, fordi det igjen gir bedre sjanse for treff på egen blogg. Tror mange er litt kyniske sånn...og sånn vil det vel forbli...Men budskapet er; ikke gi opp!!
    Det er så mye mer en hvite blogger og shabbyblogger og sukkertøyblogger som er interessant!!

    Varme hilsner fra Ingvild

    SvarSlett
  5. Heisan Hanne :)
    Vil berre sei ej liiiika bloggi din fordi den speila kvardagen, fordi du inspirera mej te å prøve nye ting, enten de e nye oppskrifte eller tips å råd te heimen.

    Du prøva ikkje å vær noke anna enn den fantastiske personen du e <3

    Lika måten du ordlegg dej på og at det kjem rett frå hjerte :)
    Der e nok av strass og glansbilde blogga der ute..

    Også det at du inspirera til gjenbruk synst ej e bra. Det e ikkje alt som treng koste all verda, men som blir knall fint berre med litt tid og tolmod ;)

    Å ej.. ej e... Ja ka e ej.. :)Fortiden liiiit rotlaus, men en dag... finne ej vell mej sjøl igjen. Så fortida e ej i hovudsak mamma te mine 3 "små" skjønne prinsesse, kjærste te manni som det e meininga ej ska tilbringe livet med, og heiltids student (sko ØNSKE ej kunne sei det siste der va eit privilegium) Ellers vil ej vell sei ej e fornøgd med livet :) Ej he verdens mest fantastiske familie og ej føle mej priviligert.

    Ikkje minst elska ej å finne på ting.. Trur ikkje ej kan få for mykje sosial omgong :)
    Å samlast i godt lag e BRA! Så ser gjerne meir til dej!!

    Fortsatt gooo sommar te dej og dine!
    Klæm fra Maja ;)

    SvarSlett
  6. Heei Hannepanne!!:)

    Ej lese bloggen din fast, einaste bloggen ej les. Men frykteli dårli på å legge igjen kommentar ;(
    Du he en knall blogg som inspirera!
    Keep on writing!!

    Klem Line!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for superkoselig kommentar hos meg Hanne! :-) Kanskje vi bloggerne som ikke er så store må holde litt sammen? Føler at jeg blir litt oversett hos "de store" og kanskje det er koseligere med de små? Hvor hver kommentar faktisk blir verdsatt!! :-) Har lagret bloggen din! Kommer tilbake!! :-)

    SvarSlett
  8. Hei Hanne!
    Jeg kommenterer sjelden hos de store. Jeg hilser alltid tilbake til de som kommenterer til meg (kan av og til ta litt tid), og så kommenterer jeg hist og her ettersom hva jeg har tid og ork til.
    Jeg leser noen få faste og ellers er bilde og overskrift ofte avgjørende for om jeg titter inn til de forskjellige i bloggrollen min.
    Hvis du ser tilbake på innleggene dine, får du kanskje en pekepinn på hva folk liker å lese utifra hvor mange kommentarer som er kommet...?
    Lykke til videre i alle fall!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  9. Hallo snuppa!

    Ej lese bloggi din fordi ej synst du e flinke til å skrive å flinke til å ta bilde. Kjekt å sjå ka so skjer i heimen din både når det gjelde interiør å småtrolla :)

    Digga at du e ærlig. Det kjenne vi oss igjen i, so fortsett me det!!

    Klem
    Therese på Breidneset ;)

    SvarSlett
  10. Prøver igjen...
    Eg les bloggen din fordi mitt sosiale liv foregår på nett, og eg synest det er flott at du greier å få på trykk det som skjer i kvardagen, sidan dei dagane er dei vi har flest av :)

    SvarSlett
  11. Eg er heilt einig med deg i at det er kjekt å få kommentarar på bloggen. Eg er ikkje flink til å kommentere. Når eg er ferdig å publisere eit innlegg og sett litt på andre bloggar er ofte tida oppbrukt. Då innhentar kvardagen ein:-(
    Eg trur at dei med få kommentarar blir gladare når nokon legg att spor - dei som får mange har vel ikkje kapasitet til å svare lell.
    Ja, eg les bloggen din om korleis dokke har det - du inspirerar fleire enn du veit. Eg sa til Steve at eg skal måle kommoden på soverommet og då skal eg ha ein mørk farge under den kvite slik at eg kan pusse ned litt. Det hadde du ikkje trudd:-D

    SvarSlett
  12. PS!
    Veit om fleire som ikkje kommenterar viss det er slik ordverifikasjon før ein kan sende. Kan no ta den vekk viss ein vil. Eg gjorde det - var ikkje plaga med søppelinnlegg - ikkje innlegg i det heile;-)

    SvarSlett
  13. Eg les bloggen din, Hanne, og synest det er veldig kjekt med ein blogg der eg kan lese om andre ting enn dagens outfit!;) Bloggen din er så koseleg og du skriv så fint :)

    NYT siste friveka!

    Silje

    SvarSlett
  14. Gla du he bestemt deg for å fortsette Hanne! Du he en kjempeflott å litt annleis blogg som det e kjempekoselig å lese!! Fin måte å få vere med i livet dåkka på :) Go klem frå Sølvi syskjenbon ;)

    SvarSlett
  15. Eg og les bloggen din, etter tips frå syskjenbarnet mitt, Silje. Det er ein kjempekoseleg blogg og likar spesielt og lese på nynorsk.

    Kristina

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails