søndag 14. august 2011

Stappa =

Eg er mett.
Stapp mett.
Ligg på sofaen og lurer på korleis i alle dagar eg kunne ete meg så mett?

Vi har vore i dåp i dag.
Der åt vi mykje.
Ikkje nok med det.
Etter småtrolla var i seng kjende eg svolten gnog atter ein gong.
Endte opp med å ete eit fat med lasagnerestar frå i går, med salat og brød.

*OFF*POFF*


David hadde ein flott dag.
Over 20 grader og fønvind.



Her søv han godt etter velsigning i kyrkja.
Var travelt det.
Presten ville ha han opp akkurat når han skulle til å sove,
men sovna godt etterpå.




Eg og husbonden tok kjærestebilete utanfor kyrkja

Har du hatt ei god helg?

♥klem Hanne♥


1 kommentar:

  1. Kjenner til den følelsen! :) Sulten hele tiden jeg. Koselige bilder...

    Helgen har vært travelt med nattjobbing og forballcup + selskap for minstemann. Godt, for engangskyld at helgen er over :D

    Ha en flott kommende uke, Hanne! :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails