onsdag 19. oktober 2011

Fyrste smak av hagl og Nokian testførar!

I dag fekk eg telefon frå Nokian.
Eg skal bli ein av dei nye testførarane til Nokian.
Morosamt!

Eg er ikkje akkurat bilenusiast, men køyrer bil kvar dag med dyrbar last.
Husbonden forstod med ein gong at her kunne eg som dame ha større odds for å bli valgt,
enn han som mann.

Det stemte.
Meldte meg på i går kveld.
Fekk telefon i dag.
Dersom du er interessert kan du sjå meir på tilbodet på Nokian sine sider, her.

Passa bra å få nye Nokian dekk no.
På veg frå garasja til huset stoppa småtrolla.




Lurer du på kva dei driv med?




Jo, dei holdt på å smake på "den fyrste haglen".
Dei smaka og smaka.

Det kan vel ikkje bli feil å bli valgt ut som Nokian testførar på ein dag som denne?

Kva dekk køyrer du på?
Pigg eller ikkje pigg?

Hanne







5 kommentarer:

  1. Ikkje pigg :)

    Therese

    SvarSlett
  2. Vi har bestilt ny bil, da blir det som før...piggfrie! :) for lite snø på sunnmøre. Sliter mye på dekka vet du! :)

    klem

    SvarSlett
  3. Tror det er med pigg?!
    eller der det piggfrie??

    HERLIGHET,nå spør du vanskelig. haha!
    men det er Nokian, det vet jeg i allefall. Det var jeg som kjøpte dem!

    SvarSlett
  4. Kor bra då!!
    Ej/vi he kjørt piggfritt sida ej fikk lappi :)
    Veldig fornøgd med det.
    Vi he Nokian Hakkapeliitta r og e godt fornøgde med dei. Hadde noken andre en sesong men de va berre dritt, så vi kjøpte nye nokian i fjor.

    Go helg Hanne!!
    Klæm Mariann

    SvarSlett
  5. Så søte de er:) Barn får med seg alt og det er klart at litt haggel må smakes på;)

    Her i huset er det ikke pigg enda, men kulda er kommet så da kommer vel de glatte veiene snart også...

    Klem, Pernille

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails