laurdag 29. oktober 2011

Halloween

Oh yeah.
Halloween har vi pynta til.
Halloween har vi kjøpt kostymer til.
Herr. og Fru. Flintstone.
Ein pirat.
Ei Alice in Wonderland.


Pyntinga har kome fram i dag.
Kostymene kjem på i morgon.



Har grove ut av graskar...det var ikkje så enkelt som eg trudde,
men vart ferdig.
Var enklare å skjere ansikt enn å grave ut ;)

Har du graskar?



Og eit skjelett...
Skulle ønske det laga lyd når det bevegar på seg,
skulle vel noko til når det er laga i plast!




Onsdag fyller eg 30 år.
Skal feire med fest, jentefest, neste laurdag.
Då skal det pyntast meir!
Og alle som vil inn må kle seg ut!
Det blir kjekt.




I morgon skal heile familien på halloween-fest.
I grendalaget!

Feirar du og dine halloween?

God laurdagskveld til deg!

Klem Hanne

NB. Ser du denne invitasjonen og tenker fyljande "Kvifor har ikkje eg fått??" Så er den sikkert på veg, eg er berre så vanvittig treig!


5 kommentarer:

  1. Haha,jobb med gresskaren.Hadde til slutt ikke tålmodighet til å skjære ut.Kjempeglad når jeg var ferdig.Koselig skummelt med dokke da,kjekt! :) Ha en kjekke søndag! :D klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer so mykje med dagen som kjem på onsdag!
    Eg hadde storfeiring med heile 20 unghøns til bords, no fredag som var:) kjempe kjekt!!

    Lykketil med feiringa av dei 3 x 10 :)

    SvarSlett
  3. så flott invitasjon!! blir nok gøy!
    her har vi fått skjært ut gresskaret og pynta til fest. For halloween har kommet for å bli!

    Sov godt!

    SvarSlett
  4. Wow, så flink du er som har laget det gresskarhodet da :)) Vi feiret ikke halloween, men delte ut snop til skumle små barn som kom på døra ;) 30 årsfest blir sikkert kjempegøy da!! Gleder meg til å høre hvordan det blir!! :) Klem

    SvarSlett
  5. Gler mej til Laurdag :)
    Klæm Mariann

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails