måndag 3. oktober 2011

Haustferie



Jepp, no har eg hasutferie.
Til no har eg berre lata meg.
Skal snart røyse meg og kvistlakke gangen i kjellaren.




I går tok vi oss ein tur til Herøy kystmuseum.
Vi bur 3 minutt frå hærlegheita.
Småtroll 2 traska og traska.




Nokre hinder møtte vi,
men tok dei på strak arm ;)




...og andre på mindre strak arm.
"IIIIIIIIIII" = "Pappa, kan du bere meg ned her?"




Medan småtroll 1 sprang i forvege og lurte på "kem e d som har bæsja?"
Hugsar dine småtroll "Ugler i mosen" frå barnetv?
Det tok nokre minutt før eg forstod det var det han sang på.
Søte storegullet mitt.


Kva planar har du for veka?
Eg skal måle gangen nede og slappe av.

Klem Hanne


2 kommentarer:

  1. Herlige bilder :) Godt med høstferie da :) Det har ikke jeg - Jeg skal både på jobb og på skolen denne uken. Men kanskje blir det høstferie på meg også, om jeg får meg lærerjobb etter jeg er ferdig på praktisk- pedagogisk utdanning ;)

    SvarSlett
  2. Ser ut som en kjempefin dag:)Småtrolla dine er så herlige;) Her i huset har vi ikke høstferie i år, men vi satser på å komme sterkere tilbake til neste år.

    Kos deg masse og lykke til med maleprosjektet!

    Go klem, Pernille

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails