laurdag 26. november 2011

Unblogged

Mrs. Hardy har ei utfordring som gjeld
korleis huset/romma eigentleg ser ut når vi tek nærbilete av ulike nips,
 og hiv bileta ut på bloggen.


Då eg var i Volda på kurs ville vi damene innom Plantasjen.
Der kjøpte eg med ei søtt bonsaitre.




Den søtaste kronglete stamma.




På kjøkkenbordet med eit telys,
skapar god kveldsstemning.




Kom på å ta bileta då eg sat i stolen, du ser i bakgrunnen, og bretta kle.
Som du ser er bordet ein del smårusk som lommebøker, snus, post og teikningar.
Men det er ikkje noko problem å skjule det på bileta ;)




På biletet over har eg berre flytta teikningane.

Der fekk du sjå korleis det kan gjerast :)

Her i heimen held vi på å bake gjerbakst og pyntar litt til advent.
Korleis ser omgjevnadane ut når du tek bilete til bloggen?

-Hanne-


4 kommentarer:

  1. Hehe, ja det er jo akkurat slik det er vettu:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  2. He, he, det er enkelt å ta fine utsnitt til blogging selv om huset ellers ser helt bomba ut. Bonsaitreet var kjempesøtt.

    Her har også dagen blitt brukt til pynting til advent. Røde gardiner og stjerner i vinduene har kommet opp, nisser og annen pynt kommer frem nærmere jul.

    I morgen er det maratonbursdagsfeiring for minstemann, jeg gru/gleder meg kjenner jeg :-O

    God natt!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  3. Hihi - trodde alle hadde det strøkent hele tiden jeg;-)

    Det ser vel ut omtrent slik det ser ut hos de fleste andre tror jeg. Vi holder på med noe hele tiden, enten det er lekser, lek, klesvask, og jeg stopper ikke opp for å rydde det bort før jeg tar bilder. Men det er jo det som er så fint med detaljbilder. Man lyger ikke, man forteller bare ikke hele sannheten!

    Håper det har lettet hos dere,
    og at det eneste som er luftig er gjærbaksten.

    Klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  4. Det er sånn det er:) Synes egentlig det var fint hos deg jeg da, her tørr jeg ikke en gang tenke på å ta bilder av rotet;)

    Ha en fin 1 advent Hanne! Klem, Pernille

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails