søndag 12. februar 2012

Titt, titt!

Vi er her altså.
Berre litt labert dei siste månadane.
Litt labert?
*ler* Har berre ikkje tenkt på å blogge ein gong,
men i dag fekk eg lyst.




Kanskje fordi det er morsdag?




I dag har småtroll 1 øvd.




Øvd på å byggje.
Det er det han kallar det sjølv.




Han måtte sjølvsagt øve då småtroll 2 sov i vogna si.




Øvd på å byggje tårn.
Dei fekk stå åleine.
Han fekk rive dei sjølv.
...småtroll 2 hadde sikkert elska å rive dei...




Der ser du meg.
På kortet.
Godt å ha dei geometriske formene :)

Håper du har hatt ein fin morsdag!

-Hanne-


4 kommentarer:

  1. Hei Hanne ☺
    Skjønne roser og kort:)Kos med sjølvlaga kort♥
    For ein flink byggmester da!!!

    Litt labert her også på bloggfronten for tida;)
    Mangel på tid og inspirasjon.....

    Fortsatt god morsdag til deg:)
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  2. Hei, der var du ja:)

    For en flink byggmester, en heil by dette:)
    Greit å gjøre slikt når småsøsken sover, best å rive sjøl;-)

    Og du var jammen geometrisk og fjong,
    jeg var fin jeg også - med sølvfarget nettingstrømper:D

    God morsdag til deg,
    og god klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  3. labert med blogging hos meg også..helt tom.
    bare fjas og vas.

    akk ja.
    Flott bygging på gang hos dere!
    Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  4. "Velkommen tilbake"..hihi*
    I noen perioder ofrer man ikke bloggen en tanke, mens i andre er det stor stas. Det skal jo være givende å blogge, derfor bør man ikke stresse med det:)
    Tusen takk for fine ord:) Jeg blir så glad:)
    Håper du har hatt en fin morsdag:)
    Klem

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails