søndag 4. mars 2012

Bursdagshelg

Denne helga har vi vore i to selskap.
I dag var vi i 1-års bursdagsselskap til tantebarnet og nabojenta!!

Småtroll 2 hadde på seg ein kjole som ei venninne sydde til henne då ho var baby.
No sit han som støypt og fargane er berre fantastiske til henne!




Ho fekk låne gummistøvlar som eg hadde då eg var yngre :)
Så skulle ho absolutt ha på seg belte...jenter...

Våren har kome for fullt på Sunnmøre, og vi håpar han har kome for å bli!
Laukane som eg sådde i haust ser lyset.
No ventar vi på både påskeliljer, snøklokker og tulipanar.
Lyst, godt og flott!!

Kjenner du at våren er komen?

-Hanne-

NB. Biletet er frå mobilen. Kameraet treng nytt minnekort...


3 kommentarer:

  1. Ei fin lita dame:)
    Og så stilig å knytte det skinnbeltet(?) rundt!

    Og ja, denne helga har jeg virkelig kjent våren.
    Er det mulig at det er så godt hvert år?
    Måtte det vare leeeeeenge!

    Håper du og dine har det fint,
    varm vårklem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Våren ja.. selv føler jeg det er vinter til april:)
    Veldig skiftende vær her om våren..ofte surt.
    Så jeg er et vinterbarn innerst i hjertet.

    Skjønn kjole!

    SvarSlett
  3. For en interessant nettside. Jeg bli utrolig imponert av å titte her =) Besøk siden min Skriver litt om tapeterder

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails