onsdag 21. desember 2011

Avspasering. Også kalla julefeire!

No har eg nokre dagar med avspasering.
Det går som juleferie på folkemunn.
Men det som er hærleg med denne avspaseringa/ferien er at eg ikkje skal måle!
Eg skal ikkje måle hus.
Eg skal ikkje måle paneltak eller veggar.
Eg skal ikkje måle møblar.
Eg skal ikkje MÅLE!!!

Det kjennest ut som eg har måla i tre år...i strekk.
Det har eg då ikkje,
men det kjennest slik ut!

For litt under eit år sidan såg kjellaren slik ut:




Soveromma slik:




Eg er ikkje ferdig der nede,
men no ser det slik ut:



Og eg elskar det.




Eg ELSKAR det!!




EG ELSKAR DET!!





*dududududuuuuuuu I'm lovin' it*

Ein febersjuk gut i huset,
men eg målar ikkje!!!

JEJ!!

Snart er det pinnekjøt å ete!!!

-Hanne-


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails