onsdag 4. august 2010

Endeleg!!


Snart ferdig!!


For to år sidan kjøpte vi huset der mannen min vaks opp, oppussinga starta sommaren 2008.
Då tok vi kjøkken, stue, vaskerom og entre.
Sommaren 2009 måla vi hus og bygde veranda.
Plutseleg var vi 8 veker på veg med nr. 2 og eg var utruleg dårleg,
difor vart resten av både måling og bygging utsett til i år...noko skit, men slik er livet!

Har vente på godt vêr og god hjelp til å starte.
Eg kan nemleg ikkje måle den attståande raude veggen før verandaen er bygd,
men no er det snart klart til å måle!!
JIPPI!!




Medan Gardemann (mannen min;) og Oskar bygde veranda
(og dei var lettare irriterte i dag, ikkje alt som er like beint på huset!),
plukka eg og nevøen min, Jonas, blåbær bak huset...store og gode! NAM!

Jonas naus biletet blei teke, slik høyrer med sola ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails