onsdag 26. januar 2011

Award ♥

Eg var så heldig å få beautiful blogger award av Mette, som har den flotte bloggen fjellro-sa!



Det synest eg er veldig koseleg og takkar!
Som ho sa sjølv då ho fekk han tildelt: "Kjekt at du tenkte på meg".

Etter det eg forstod skal eg svare på ei rekke spørsmål og
deretter gi award til tre andre bloggar eg meinar fortenar den.

So here we go:

Ta opp nærmeste bok og slå opp på side 18. Let frem til linje 4-hva står det der?
...foreldre og mestrer situasjonen. For Dans foreldre svikter det på....

Hva var det siste du så på TV?
Greys Anatomy i går, det var jammen spanande!

Bortsett fra datamaskinen-hva hører du akkurat nå?
Barnetv og varmepumpa.

Når var du sist ute og hva gjorde du da?
*ler* Nja, sist? Det er er flaut å seie det, men eg kjem ikkje på når! To små, og lite vennleg vêr har gjort at det blir mest innetid! Ikkje rart eg er stuptrøtt konstant! Eg treng frisk luft! Det er herved avgjort at etter dette innelgget er skrive skal eg gå ein tur!

Hva har du på deg nå?
Den vanlege bunaden, jeans og ein topp.

Hva var den siste filmen du så?
Blue crush.

Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?
OOOOOOOOOOH yeah! Already been there, and hope I'll be there again some day.

Det var det frå meg, og no sender eg ein beautiful blogger award til:

Sàng Tao (Judith)
Resirkuline (Hege)
Mary Ann's verden (Mary Ann)

Og ein gong til takk til Mette ♥

Ha ein fin kveld vidare, no skal eg ut å gå!

♥klem♥

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med awarden, håper du har fått litt frisk luft nå da, hihi. Her hos meg er det skikkelig holke-is over alt, så det er nesten med livet som innsats man går ut. Men jeg har en liten hund, og da må jeg jo ut uansett =)

    SvarSlett
  2. Hei HeiltA4,

    Vi digger blogger din - og følger mye med, både store og små. Vår lille familie har startet en Auksjon på FB-siden til butikken vår der alle inntekter går uavkortet til Stine Sofies Stiftelse. Vi har fått masse god hjelp fra mange Epla kolleger og vil nå henvende oss til våre NIB kolleger på lik linje. Vi har fått laget en sidebar knapp (som er utrolig kul) som vi håper du vil benytte deg av for å bidra til mer omtale av auksjonen. En knapp og du har allerede reddet minst en barndom, les mer her: http://lille-design.blogspot.com/2011/01/en-knapp-sa-er-det-gjort.html

    Klem fra Familien S <3

    SvarSlett
  3. Hei Hanne-mor:)
    Tuuuusen takk for kooos kommentar!:) Du skriver bra selv,du!!:)
    Grattis med awarden!!
    God kveld til deg!
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Åååå, tusen takk for award!! Så utrolig hyggelig:)Nå ble jeg glad!

    SvarSlett
  5. Så kjekt med en award! Tusen Takk :)

    God helg til dokke!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails