måndag 8. august 2011

Gnom på jobb?

Du veit alle desse maskinene du kan putte 1 Euro på og få ein ting du aldri brukar?
Dei som småtrolla elskar?
Dei var overalt på Kreta.
Vi fekk mykje som enda i bosset,
men denne gnomen fekk vere med meg heim!


Ikkje berre fordi eg elskar fargane på han,
men han viste seg å vere praktisk òg.



Ein blyantkvessar!
*JEJ* Han skal få bli med meg på jobb.
Og dit skal eg i dag.



I bakgrunnen ser du sminkebordet på soverommet mitt.
I gamalrosa



Håper du får ei fin veke.
Eg skal på jobb og gler meg til det!
Eg og gnomen.

5 kommentarer:

  1. Ja, det var en praktisk liten og fin ting!
    Håper dagen på jobb blir fin for deg...
    Det sminkebordet ser forresten nydelig ut :)
    Får vi se hele?
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Kos deg på jobb!
    Jeg har sendt frøkna på SFO i dag, hun har gledet seg til det! Litt lei av å være hjemme med mamma:)

    Sminkebordet så fint ut. Stilig farge.
    Ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  3. Du synest ikkje det var nok gnomar på jobb, altså? Hahaha!
    Den der var iallfall veldig søt :)
    Det er fyrste gong eg ikkje har måtta pakka meg ut frå ein arbeidsplass ved skuleslutt, så eg har nokre idear til trivselfremjande tiltak sjøl ;)
    Vi snakkast ein av dagane!!

    SvarSlett
  4. En slik liten blyantspisser har jeg aldri sett før: Sååå søt! Og sminkebordet synes jeg så veldig fint ut. Vil gjerne se hele;)

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  5. Hei igjen:) Skoene får du kjøpt på blant annet Brandos.no som skipper fraktfritt, men jeg kjøpte mine på en skobutikk på Strømmen. Mener det var Euro sko...

    Ha en super dag!

    Klem, Pernille

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails