søndag 7. august 2011

Varme!

No har vi hatt ei varm veke på Sunnmøre.
Vi nyt dagane ute.
Og malar litt både inne og ute.







Begge småtrolla klarer å sitje på reia no.



Vi har ikkje hatt mykje sol,
men god nok varme til å gå utan ytterkle!

Denne veka skal eg starte på jobb.
Må få ferdig nokre halvårsplanar.
Men eg skal måle litt òg.

Håper du har hatt ei fin helg!

♥klem Hanne♥

NB. Eg har vore forsiktig med å legge ut bilete av småtrolla fordi bloggen min ikkje har vore sikra mot å kopiere. No har eg fått eit godt tips på bloggen Noe på ♥. Sjå der så kan du enkelt sikre dine bilete for å bli kopiert, dersom du ikkje har gjort det frå før ;)


2 kommentarer:

  1. Så herlige bilder!
    Håper du får en fin kveld og en flott uke.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Kor fine bilde ta småtrolla! Når huse e ferdi må ej få et bilde ta faddersnuppa vår so kan opp på veggi (eller ei hylle... :) Kanskje ditte på reia e en gode kandidat, va kjeme søtt!

    Therese H

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails