onsdag 9. februar 2011

Smoothierestar = is!

Det vart soothie på meg i kveld.
Berre på grunn av at småtroll 1 fann dei tomme
isbegera i skuffa og sa: "Vil ha sånn".
"Men den er tom", sa eg.
"Mmmhm...", og skuffa blei lukka.

Etter dei to små hadde sovna,
laga eg meg smoothie.
Restane, og det skal ikkje mykje til,
brukte eg til is!


Eg trur nok han blir glad for dessert etter middag i morgon! JIPPI!

Smoothie er friskt og kan vere sunt ;)

Dette er oppskrifta vi brukar oftast,
men alt kan hivast i!

frosne jordbær og skogsbær
banan
vanilje yogurt
eple juice

Forholdet er litt så som så,
men eg puttar alltid bæra i fyrst og har eple juice
opp til toppen av bæra.

Har du ei god oppskrift å dele med meg?

Ha ein fin kveld vidare.

♥klem♥

1 kommentar:

  1. He he;) Moroklumpen!
    Ååå..den smoothiesen så god ut! Tenkte kanskje å lage det på barnebursdagen, istedenfor brus..
    Nam nam!!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails