fredag 4. februar 2011

Titt titt!

Bloggarpause? Eller er det berre kvardagen som flyg?
Eg trur helst det siste.
Eg storkosar meg på jobb,
og nyt dei korte timane heime før småtrolla er i seng.
Mykje gjesping og ligging på golvet medan dei leikar seg...
Og kosar meg mykje når kveldsroa har senka seg.

Her kjem nokre bilete frå kvardagen, som vanleg! *ler*







Ute flagrar det meste.
Inne er det litt rolegare.
Lysta på å gjere diverse hussyslar fell litt vekk når vêret ikkje viser seg frå si beste side.
Men kanskje ikkje heile februar blir slik?

Eg har i alle fall eit mål, når det kjem til heimen:

1. Å få flytta sminkebordet inn på soverommet.
I alle fall inn i huset....*ler*

Korleis fyk dagane dine av seg i januar?

GOD HELG

♥klem♥


4 kommentarer:

  1. Smeltet helt av det puse bildet ditt:) så fiin:) god helg:)

    SvarSlett
  2. Ja dagene flyr av gårde, og tid sammen med familien etter jobb er dyrebar... en får det aldri igjen :) Kos deg videre og ha en fin helg. Nydelig pus du har ღ ღ ღ Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Dagene flyr her også. Jeg gleder meg masse over at dagene blir lysere og lengre. Ellers brukes tiden til renovering av hus og håndarbeid.

    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  4. For en nydelig katt du har!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails